Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

Η φίλη μου η βαζελίνη

Πέρασε από τα χέρια της γιαγιάς μου, στην μητέρα μου και τώρα στα δικά μου. Η βαζελίνη ήρθε για να μείνει! Και γιατί όχι; Αφού πρόκειται για ένα προϊόν ομορφιάς με πολλές χρήσεις, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα...


  1. Καταρχήν, είναι ιδανική για τις ρυτίδες στην περιοχή των ματιών, όπως λέει και η φίλη μας η Aniston! Το έχω εφαρμόσει εδώ και κάποιες μέρες, βάζω το βράδυ πριν κοιμηθώ και τα μάτια μου φαίνονται ήδη πιο ξεκούραστα και ενυδατωμένα.
  2. Έχετε ατίθασα φρύδια όπως εγώ; Λίγη βαζελίνη στο βουρτσάκι φρυδιών και ξεμπερδέψατε!
  3. Σκασμένα χείλη; Η λύση είναι η βαζελίνη!
  4. Ξηροί αγκώνες ή γόνατα; Βαζελίνη ξανά!
  5. Θέλετε πατουσίτσες παιδικές; Πριν κοιμηθείτε βάλτε βαζελίνη και φορέστε κάλτσες.
  6. Θέλετε και μαλακά χεράκια; Βαζελίνη και γαντάκια!
  7. Θέλετε καινούριο κραγιόν, ρουζ, σκιά...; Μπορείτε να το φτιάξετε! Ρίξτε μια ματιά εδώ DIY!

Αυτά είναι τα δικά μου μυστικά... Σίγουρα υπάρχουν κι άλλα. Εσείς έχετε κάποιο;

17 σχόλια:

  1. Γνωρίζω όλες τις χρήσεις που ανέφερα.Εγω έχω μια φίλη που βάζει βαζελίνη για να μαυρίσει:(!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θέλεις να βάλεις βαζελίνι για να μαυρίσεις θα πρεπει να εχεις ηδη κανει καποια μπανια!!Αλλιως θα καείς! Προσοχή,δεν παρέχει αντηλιακή προστασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σίγουρα κάνει και για τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια?????? καλά τα άλλα τα ξέρω αλλά αυτό δεν το είχα ξανακούσει...κι εγώ την χρησιμοποιώ πολύ την βαζελίνη, για ενυδάτωση είναι τέλεια!!!
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά μόνο σε εμένα δεν πρέπει να αρέσει η υφή της βαζελίνης. Κατά τ' άλλα η ανάρτησή σου είναι χρήσιμη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Maresi kai mena i vazelini ala ekopsa na tin crisimopio epidi ematha oti periexei karkinogona sistatika !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ήξερα ότι χρησιμεύει και για τις ρυτίδες!! Κι εγώ για το μαύρισμα ήξερα, αν και καίγεσαι!! για Lip gloss είναι απίθανη! Αλλού δεν ξέρω αν θα την άντεχα γιατί έχω λιγάκι λιπαρή επιδερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ η μόνη χρήση της που ήξερα είναι για τα χείλη!!! Και είναι το μόνο μέρος που την χρησιμοποιώ! Marie, ούτε κι εγώ την πολυσυμπαθώ!! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οκ,καλη η βαζελινη....αλλα το γνωριζετε οτι ειναι παραγωγο του πετρελαιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dn einai blaberi I bazelini ! Egw kserw k Gia tis ragades k gia iliotherapeia! Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αγαπημένη!!!!!





    http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ σαν κρεμούλα ματιών... Ενυδατώνει τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μα δεν ειναι απο τα πιο απιθανα προιοντα???βαζω καθε μερα στα χειλη μου στις φτερνες κ το χειμωνα κ στα χερια κανει θαυματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίες πληροφορίες!φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα εκανες και το εβαλες. θα το δοκιμασω στα ματια.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ το χρησιμοποιώ μέχρι σήμερα μόνο για τα χείλη και τις πατουσίτσες!! Χαίρομαι που έμαθε και άλλες χρήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι χρήσιμο άρθρο!!ομολογώ ότι δεν ήξερα πόσες χρήσεις έχει η βαζελίνη!!ευχαριστούμεεεε!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή